Mobil PPC hirdetés

Az okostelefonok elterjedésével az internetezési szokások az elmúlt években gyökeresen megváltoztak. A felhasználók egyre többet és gyakrabban böngésznek a mobiltelefonjukon. A felhasználók mobiljuk segítségével rákereshetnek termékünkre, szolgáltatásunkra és a megrendelő form kitöltésével azonnal véglegesíthetik a rendelését vagy egy gombnyomással telefonhívást indíthatnak. Az is gyakori, hogy a felhasználó a mobil keresés után asztali számítógépen keresztül rendeli meg szolgáltatásunkat. Ezen változások hatására a mobil ppc hirdetés szerepe felértékelődött.

Mobil PPC hirdetésnél, mint ahogy a hagyományos desktop kampányoknál is beszélhetünk Keresőhirdetésről és Display hirdetésről. Hazánkban a mobilra optimalizált keresőhirdetés kimerül a Google Search hálózatában, míg a display hirdetés a jól megszokott Google Display hálózat mellett kibővül a Facebook hálózatával.

Mobil PPC hirdetés célzási lehetőségei

  • Operációs rendszer
  • Eszközmodellek

Szeretnél több vásárlót weboldaladra?

A konkurencia valahogy mindig megelőz? Nem találnak rád az értékes látogatók? Kevés a vásárlód?

Ha a fenti kérdések közül legalább egyre igen a válaszod, akkor jó helyen jársz! Hitvallásunk, hogy segítsük vállalkozásod előre haladását. Hiszünk benne, hogy segítségünkkel számos új megrendeléssel gyarapodhat céged.