Keresőmarketing

A keresőmarketing (angolul: Search Engine Marketing, SEM) általánosan sokan tévesen úgy ítélik meg, hogy a keresőmarketing egyenlő a kattintás alapú hirdetésekkel (PPC), azonban sokkal összetettebb fogalom.

A keresőmarketing azon szolgáltatások összessége, amelyek segítenek releváns, az adott téma iránt érdeklődő látogatók elérésében, és a kereséskor kapott találati listában, segít minél előkelőbb helyen szerepeltetni az oldalunk.

A keresőmarketing eszköztára:

A fent említett eszközök együttesen vállalkozásunk honlapját képes eljuttatni az adott téma iránt érdeklődőkhöz, így széles körben ismerkedhetnek meg a potenciális ügyfelek az általunk nyújtott termékekkel, szolgáltatásokkal. Csak a magyar Google keresőn napi szinten több százezer keresést folytatnak a felhasználók különféle témákban. A keresőmarketing célja, hogy ezen keresések között releváns találatként minél előkelőbb helyen szerepeljen weboldalunk. Hiányában lemaradunk a látogatókról és így bevételtől esünk el.

Szeretnél több vásárlót weboldaladra?

A konkurencia valahogy mindig megelőz? Nem találnak rád az értékes látogatók? Kevés a vásárlód?

Ha a fenti kérdések közül legalább egyre igen a válaszod, akkor jó helyen jársz! Hitvallásunk, hogy segítsük vállalkozásod előre haladását. Hiszünk benne, hogy segítségünkkel számos új megrendeléssel gyarapodhat céged.